Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 31 octombrie 2014

Obiceiuri de Crăciun și Anul Nou

     Iarna este anotimpul încărcat de emoție, surpriză și sărbătoare. Gospodinele fac curățenie generală, gătesc fel de fel de bucate tradiționale și așteaptă emoționate sărbătorile.

vineri, 10 octombrie 2014

Scrierea ortogramelor „într-o”; „într-un”

„Cioc!Cioc! Cioc!” după Emil Gârleanu
Ortogramele sunt mai întâi descoperite în text, analizate, după care școlăreii își vor aplica cele învățate în rezolvarea corectă a exercițiilor propuse:

M.E.M.-„Scăderea cu trecere peste ordin a numerelor 0-100

Exercițiile propuse sunt dinamice, atractive, astfel încât școlăreii să se implice activ în rezolvarea lor:

C.L.R.: Scrierea cu î și â

„ZILE DE TOAMNĂ” de George Coșbuc
Pe baza textului, elevii vor rezolva mai multe exerciții. Ei îți vor reaminti scrierea corectă a cuvintelor cu î, â, iar exercițiile propuse îi vor ajuta să aplice ceea ce au învățat:

M.E.M: Test-„Rezolvăm, ne evaluăm”

Este un test de evaluare a cunoștințelor, cu un grad mediu de dificultate - adunarea și scăderea numerelor 0-100 cu trecere pese ordin. Elevii au de rezolvat și probleme de adunare și scădere cu trecere peste ordin:

luni, 6 octombrie 2014

M.E.M.:„Probleme rezolvate prin două operații”

Enunțul problemelor se „asortează” perfect cu anotimpul toamna, iar temetica îi ajută pe elevi să se implice conștient în rezolvarea lor:

C.L.R.: „Scrierea ortogramelor sa și s-a”

Fișa cuprinde câteva exerciții prin care școlăreii vor învăța activ și conștient scrierea ortogramelor „sa” și „s-a”. Exercițiile sunt simple, antrenante și vor fi cu siguranță pe placul micuților.

duminică, 5 octombrie 2014

C.L.R.: „Spiridușul și trandafirul”

Este textul pe care școlăreii îl vor studia la ora de lectură. Alături de text ei vor avea și de rezolvat câteva exerciții:

sâmbătă, 4 octombrie 2014

C.L.R: „Ortogramele sau/s-au”

Pe baza unui text simplu, ortogramele pot fi identificate și analizate corespunzător. Partea a doua a fișei prevede reactualizarea și completarea cunoștințelor despre propoziție.

„Câmpie, deal, munte”clasa a II-a

Școlăreii au ca sarcină să coloreze aceste zone specifice folosind culorile convenționale. Deasemenea, ei au și imaginile unor plante cultivate specifice acestor zone.

M.E.M.„Adunarea 0-100 cu trecere peste ordin”

Exercițiile propuse vor actualiza adunarea numerelor 0-100 cu trecere peste ordin, vor presupune efectuarea probei prin adunare a operației de adunare. Problemele propuse sunt astfel concepute încât să le stimuleze școlăreilor curiozitatea de a rezolva cât mai corect cerințele. De data aceasta ei vor rezolva cerințele pe caiete și vor exersa scoaterea datelor problemelor.

C.L.R.„Învățătura stăncuțelor” după E.Jianu

Fișa cuprinde o adaptare a textului scris de E. Jianu iar exercițiile aplicative vizează formularea de răspunsuri la întrebări, scrierea corectă a ortogramelor s-a/sa, despărțirea corectă a cuvintelor în silabe, vocale și consoane.