Iarna este anotimpul încărcat de emoție, surpriză și sărbătoare. Gospodinele fac curățenie generală, gătesc fel de fel de bucate tradiționale și așteaptă emoționate sărbătorile.
Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII
▼
vineri, 31 octombrie 2014
vineri, 10 octombrie 2014
Scrierea ortogramelor „într-o”; „într-un”
„Cioc!Cioc! Cioc!” după Emil Gârleanu
Ortogramele sunt mai întâi descoperite în text, analizate, după care școlăreii își vor aplica cele învățate în rezolvarea corectă a exercițiilor propuse:
Ortogramele sunt mai întâi descoperite în text, analizate, după care școlăreii își vor aplica cele învățate în rezolvarea corectă a exercițiilor propuse:
M.E.M.-„Scăderea cu trecere peste ordin a numerelor 0-100
Exercițiile propuse sunt dinamice, atractive, astfel încât școlăreii să se implice activ în rezolvarea lor:
C.L.R.: Scrierea cu î și â
„ZILE DE TOAMNĂ” de George Coșbuc
Pe baza textului, elevii vor rezolva mai multe exerciții. Ei îți vor reaminti scrierea corectă a cuvintelor cu î, â, iar exercițiile propuse îi vor ajuta să aplice ceea ce au învățat:
Pe baza textului, elevii vor rezolva mai multe exerciții. Ei îți vor reaminti scrierea corectă a cuvintelor cu î, â, iar exercițiile propuse îi vor ajuta să aplice ceea ce au învățat:
M.E.M: Test-„Rezolvăm, ne evaluăm”
Este un test de evaluare a cunoștințelor, cu un grad mediu de dificultate - adunarea și scăderea numerelor 0-100 cu trecere pese ordin. Elevii au de rezolvat și probleme de adunare și scădere cu trecere peste ordin:
luni, 6 octombrie 2014
M.E.M.:„Probleme rezolvate prin două operații”
Enunțul problemelor se „asortează” perfect cu anotimpul toamna, iar temetica îi ajută pe elevi să se implice conștient în rezolvarea lor:
C.L.R.: „Scrierea ortogramelor sa și s-a”
Fișa cuprinde câteva exerciții prin care școlăreii vor învăța activ și conștient scrierea ortogramelor „sa” și „s-a”. Exercițiile sunt simple, antrenante și vor fi cu siguranță pe placul micuților.
duminică, 5 octombrie 2014
C.L.R.: „Spiridușul și trandafirul”
Este textul pe care școlăreii îl vor studia la ora de lectură. Alături de text ei vor avea și de rezolvat câteva exerciții:
sâmbătă, 4 octombrie 2014
C.L.R: „Ortogramele sau/s-au”
Pe baza unui text simplu, ortogramele pot fi identificate și analizate corespunzător. Partea a doua a fișei prevede reactualizarea și completarea cunoștințelor despre propoziție.
„Câmpie, deal, munte”clasa a II-a
Școlăreii au ca sarcină să coloreze aceste zone specifice folosind culorile convenționale. Deasemenea, ei au și imaginile unor plante cultivate specifice acestor zone.
M.E.M.„Adunarea 0-100 cu trecere peste ordin”
Exercițiile propuse vor actualiza adunarea numerelor 0-100 cu trecere peste ordin, vor presupune efectuarea probei prin adunare a operației de adunare. Problemele propuse sunt astfel concepute încât să le stimuleze școlăreilor curiozitatea de a rezolva cât mai corect cerințele. De data aceasta ei vor rezolva cerințele pe caiete și vor exersa scoaterea datelor problemelor.
C.L.R.„Învățătura stăncuțelor” după E.Jianu
Fișa cuprinde o adaptare a textului scris de E. Jianu iar exercițiile aplicative vizează formularea de răspunsuri la întrebări, scrierea corectă a ortogramelor s-a/sa, despărțirea corectă a cuvintelor în silabe, vocale și consoane.