Continuăm cu aceeași aventură a melcului școlar și drumul său către școală, dar de data aceasta vom observa obiecte așezate în poziție oblică (de exemplu creionul unui școlărel se află în poziție oblică atunci când scrie cu el).
Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII
▼
sâmbătă, 16 septembrie 2017
Semne grafice: LINIA ORIZONTALĂ
Pentru scrierea liniei orizontale am pregătit o fișă prin care școlăreii își vor aminti versurile cântecului „Melcul cu rucsăcel”: Cătinel pe-o păpădie/ Las-o urmă argintie...
Semne grafice: Linia verticală
Fișa vine în completarea activității de ascultare/memorare a poeziei „Melcul școlar” de V. Vesavia. În prealabil se discută despre obiectele școlarului:
Melcul școlar - de Vasile Vesavia
Povestea acestei săptămâni este o poveste în versuri și anume „Melcul școlar” de Vasile Vesavia. Versurile le-am grupat în patru părți, astfel încât în fiecare zi să memorăm (cât de cât) o părticică din poezie și sperăm că, la sfârșitul săptămânii, o vom putea recita (chiar dacă vom avea nevoie de puțin ajutor). Poezia este amuzantă și, pe baza ei, se pot desfășura activități distractive: