Întrucât manualele de clasa a III-a continuă să lipsească (iar în manualul de limba română noi nu avem prea multe texte dedicate sărbătorilor de iarnă) continuăm și în următoarea săptămână cu activități dedicate sărbătorilor de iarnă, dar „adaptate” din diverse surse. De data aceasta am ales un text din manualul autoarelor T. Pțilă și C. Mihăilescu, dar am „condimentat” actitivitățile cu exerciții variate și distractive, care presupun atât munca individuală cât și cea în echipă, în funcție de „inspirația” momentului. Iată cum ne-am propus să se desfășoare activitatea:
. Elevii citesc textul utilizând diverse variante de citire: în gând, în lanț, etc. după care se vor formula răspunsurile la întrebări (mai întâi oral, apoi scris):
Elevii intonează colindul „O, brad frumos!”. Pentru ca interpretarea să fie desăvârșită, le-am pregătit versurile colindului:
Elevii colorează perechile de globulețe respectând indicațiile:
Elevii rezolvă execițiile respectând cerințele date. Ca variantă, dar și în funcție de timp, ei pot să „treacă” de la unul la altul brăduții și să completeze fiecare cu un singur substantiv:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu