Pornind de la tema propusă, școlăreii vor avea de îndeplinit mai multe obiective, printre care:
- să numească șirurile de obiecte reprezentate în fiecare imagine;
- să numească, printr-un singur cuvânt, a fiecare categorie de obiecte observate (jucării, rechizite, haine/îmbrăcăminte);
- să identifice cuvintele formate din două silabe;
- să alcătuiască propoziții formate din două-trei cuvinte.
Fiind prima zi din săptămână și pentru că ne aflăm, totuși, la început de drum, vom sparge gheața prin vizionarea poveștii „Cocoșul și culorile”. După ce școlăreii vor reuși să ducă la bun sfârșit sarcinile de lucru, vom colora cocoșul cu ajutorul culorilor descrise în poveste și vom alcătui propoziții, după care vom încerca reprezentarea grafică a propozițiilor alcătuite:
- Cocoșul cântă.
- Cocoșul cântă puternic.
- Ce face cocoșul?
În cercurile ce însoțesc șirurile de imagini școlăreii vor avea de trasat, cu creionul, tot atâtea linii câte silabe are cuvântul ce denumește grupul obiectelor: jucării (3 liniuțe), rechizite (patru liniuțe), haine (două liniuțe).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu