Dacă săptămânile trecute ne-am ocupat cu recunoașterea sunetelor „a”, „u”, „i”, săptămâna aceasta ne vom ocupa cu recunoașterea unor sunete mai greu de sesizat, respectiv „s”, „l”, „r”, „z”. Având experiența săptămânilor trecute, credem că exercițiile nu ne vor da prea multe bătăi de cap. Școlăreii stăpânesc foarte bine despărțirea cuvintelor în silabe și localizează corect sunetul indicat. Mai avem puțin de lucrat la reprezentarea grafică a silabelor și sunetelor și, în curând, vom începe să studiem literele.
În cadrul primei activități din săptămâna 6 școlăreii vor îndeplini următoarele obiective:
- să denumească imaginile observate;
- să despartă cuvintele în silabe;
- să reprezinte grafic silabele;
- să reprezinte grafic poziția suntului „s” în cadrul silabei/cuvântului;
- să alcătuiască propoziții;
- să denumească și alte cuvinte care încep/conțin/se termină cu sunetul „s”;
- să scrie semnul grafic indicat.
Ca activitate distractivă vom juca jocul „Eu spun una, tu spui multe”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu