Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 12 iulie 2013

Gospodina, Otilia Cazimir

Otilia Cazimir este una dintre cele mai cunoscute poete care, cu trudă și strădanie, a creionat frumoase poezii pentru copii. Numele adevărat al poetei este Alexandra Gavrilescu, pseudonimul Otilia Cazimir fiind adoptat la sugestia lui Mihail Sadoveanu și al criticului literar Garabet Ibrăileanu.







                                            GOSPODINA
                                                       de Otilia Cazimir

                              O furnică duce-n spate
                              Un grăunte jumătate.
                              - Încotro fugi surioară?
                              - Ia, mă duc şi eu la moară

                               Şi-s grăbită, şi-s grăbită,
                               Că m-i casa ne-ngrijită
                                Şi mi-s rufele la soare
                                Şi copiii-mi cer mâncare.

                               Că la noi în muşuroi
                                Nu e timp pentru zăbavă,
                                Că de n-am fi de ispravă
                                Ar fi vai ş-amar de noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu