Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 3 iulie 2013

Să alegem pătuțul perfect!

Pătuțul în care bebele va petrece mult timp este de asemenea o necesitate. În comerț sunt nenumărate modele, colorate, atractive și alegerea unuia care să fie potrivit ar putea fi o problemă.
Câteva sfaturi nu strică și chiar ar putea fi utile. Iată ce am avut eu în vedere atunci când am optat pentru un anumit tip de pătuț:

  • Să fie încăpător - am avut în vedere ca dimensiunea pătuțului să permită și unui copil mai mare (de 1-2 ani) să doarmă în el; copiii se atașează mult de lucrurile lor și s-ar putea să prefere somnul în pătuț mult timp, chiar dacă nu mai sunt bebeluși;
  • Să fie prevăzut cu sertare - acestea sunt foarte importante, vă oferă posibilitatea să aveți toate obiectele de îmbrăcăminte (pantalonași, scutecele, cămășuțe etc.) la îndemână;
  • Să fie suficient de înalt astfel încât un bebe de 8-9 luni să nu poată ”escalada” - deși poate este amuzant, nu puteți avea garanția că bebele d-voastră nu va fi o fire curioasă și dornică de noi provocări, așa că luați în calcul această variantă;
  • Să fie prevăzut cu partea din față (cea care are de regulă acel stil de ”gărduț”) detașabilă- copilul de 1 an sau un an și jumătate va fi tentat să demonstreze că poate coborî singur din pătuț, ceea ce va fi o problemă; detașarea părții din față l-ar putea ajuta să executa acest lucru fără ca d-voastră să aveți ”fiori”;
  • Am evitat pătuțurile din pânză (cele gen țarc) - erau prea joase iar pânza se murdărește repede;
  • Am optat pentru un pătuț făcut pe comandă, care s-a încadrat perfect în spațiul dormitorului, dar am achiziționat întâi salteaua necesară; tocmai de aceea am preferat partea cu ”gărduț” doar pe o parte - cea din față care este detașabilă. În felul acesta m-am asigurat că deschiderea ușii nu produce curent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu