Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

duminică, 7 februarie 2016

Hai să ne jucăm cu un fir de ață!

În ultima zi de școală din semestrul I i-am provocat pe școlărei să realizeze o lucrare inedită. Pentru a obține cu succes o astfel de lucrare am avut nevoie de o coală din blocul de desen, un fir de ață, acuarele și...imaginație. Cum am procedat?
Foarte simplu: am umezit întreaga foaie cu apă curată, nu foarte mult, să nu stricăm foaia. Firul de ață a fost și el umezit și înmuiat în pastila din setul de acuarele, apoi l-am așezat aleatoriu pe o jumătate de coală, lăsând puțin în afara foii. Am „îndoit” foaia perfect pe jumătate și am tras ușor firul. Formele rezultate ne-au pus imaginația la treabă. Mai jos aveți un minunat exemplu:
Maria a obținut inițial aceste forme:



...care au devenit imediat un minunat cuplu de elefanți dansatori:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu