Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 4 ianuarie 2018

Calendar 2018

Pentru anul 2018 am realizat un calendar puțin diferit în care am adăugat sărbătorile naționale, cele religioase dar și câteva  evenimente din seria sărbătorilor internaționale, mondiale, europene.
Consider că un astfel de material este foarte util și poate fi afișat în sala de clasă iar evenimentele menționate vor reprezenta prilejuri minunate de sărbătoare, pot fi punctate ca activități specifice pentru desfășurarea unei lecții sau a unui proiect tematic realizat într-o zi și chiar într-o săptămână. Pe spațiul rezervat zilelor pot fi notate datele de naștere ale copiilor prin specificarea numelor acestora. Personal, voi afișa pe desktop fiecare lună în curs, astfel încât evenimentele să fie permanent afișate și să le am în atenție.
Departe de a mă considera „originală” în realizarea acestui material, se cuvine să specific sursa de inspirație pe care am găsit-o AICI Este un calendar al sărbătorilor oficiale și neoficiale, material  care mi-a fost de mare ajutor în realizarea calendarului afișat mai jos:











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu