Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 23 februarie 2018

Pește din hârtie

Tot ca activitate distractivă și tot pentru exersarea literei P am desfășurat și o altă activitate în care am realizat un peștișor foarte drăguț.
Activitatea în care realizasem pisica le-a fost pe plac școlăreilor, prin urmare întrebările „Ce mai construim, doamna, astăzi?” sau „Construim, doamna, astăzi ceva?” s-au tot repetat. Am încercat să păstrez surpriza, dar în cele din urmă tot am divulgat o parte din secret: „Da, vom realiza o altă lucrare! Vom confecționa un mic animăluț pe care pisica îl adoră... în farfurie...” Bineînțeles că școlăreii au avut satisfacția că știu răspunsul: „A,da, vom realiza un șoricel!”.
Nu, nu era vorba de un șoricel... Am realizat un peștișor drăguț, colorat, simpatic. Dar pentru că nu totdeauna lucrurile sunt așa cum par, peștișorul nostru se transformă, dintr-o singură mișcare, într-un pește feroce, cu dinți ascuțiți.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu