Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

duminică, 2 septembrie 2018

Începe școala: CUM ORGANIZĂM CLASA?

Despre modul în care am decorat clasa nul acesta nu ar fi prea multe de spus... Munca asiduă de anul trecut și-a spus cuvântul, așa că anul acesta doar am mai recondiționat câte puțin materialele pe care le am deja în dotare.
Totuși, este minunat să aștept școlăreii cu un aspect nou, proaspăt, aparte, care să le insufle ideea de „un început fresh”.
Prin urmare, după zugrăveala și igienizarea cu de-amănuntul a sălii de clasă, mi-am fixat câteva repere care să mă ajute în amenajarea decorului.

  • În primul rând, materialele vor fi expuse pe baza tematicii abordate în clasa I: pe un perete vor fi expuse literele - de data aceasta însoțite și de scrierea „de mână”(un minunat material găsiți AICI) - pe alt perete expunem cifrele, dar și planșe conținând numerele până la 100;
  • În fața clasei, deasupra tablei, „în vizorul” tuturor vom expune planșe cu litere pe măsură ce le vom descoperi, analiza, și învăța;
  • Pe peretele din spate avem racheta care ne duce DIRECT în „spațiul cunoașterii”și, bineînțeles, minunatul Sistem Solar care și-a dovedit eficiența din plin;
  • Tot în spate organizăm expoziții minunate cu ajutorul lucrărilor noastre cele mai reușite;
  • M-am gândit și am selectat o mulțime de fotografii pe care le voi așeza tot pe peretele din spatele clasei, fotografii ce ne amintesc momente minunate petrecute anul trecut;
  • În rest, avem centrele tematice.
Sper că voi fi la înălțimea așteptărilor micilor școlărei; ei sunt cei mai sinceri critici și n-aș vrea să-i dezamăgesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu