Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

duminică, 25 noiembrie 2018

Adio, frumoasă toamnă!


Vineri, 23 noiembrie, am găsit momentul oportun de a ne lua adio de la toamna aceasta minunată, care a fost foarte generoasă cu noi. Îmbrăcați ca de spectacol și foarte emoționați, am participat la concursul județean „Darurile Toamnei”.
Concursul se desfășoară an de an la inițiativa unei doamne învățătoare de la o școală învecinată, dar noi abia anul acesta am avut curajul de a ne aduna puterile pentru a participa. A fost o experiență minunată! Am avut ocazia să cunoaștem și alți elevi, de aceeași vârstă cu noi sau mai mari, am vizitat școala, am admirat expozițiile organizate cu acest prilej, ne-am delectat cu delicioase plăcinte pregătite special pentru această zi.
Cu siguranță această zi va reprezenta, pentru școlăreii participanți, o zi de neuitat, înscrisă în șirul amintirilor preferate!


Noi am ales să ne demonstrăm talentul de actori recitând poezia „Greierele și furnica” de La Fontaine și am interpretat cântecul „Greierele și furnica”:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu