Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 29 noiembrie 2018

Proiect : „La mulți ani, România!” (activitatea IV)

Activitatea stabilită pentru ultima zi a proiectului „La mulți ani, România!” ne-a umplut sufletele de bucurie.
Deși toată lumea ne consideră mici și mulți spun că ... „nu înțelegem noi lucruri de oameni mari”, iată că proiectul nostru a demonstrat contrariul: știm să fim receptivi, înțelegem lucrurile foarte bine dacă sunt explicate cu răbdare, știm să punem întrebări pentru a ne lămuri suplimentar.

Proiectul „La mulți ani, România!” s-a desfășurat cu succes, am respectat calendarul zilnic al activităților și ne-am implicat foarte mult în realizarea acestora cât mai bine posibil. Am lucrat în echipă, dar și individual și am demonstrat că putem fi conștiincioși, serioși, capabili să rezolvăm sarcini de muncă diferite, cu seriozitate și talent.

Am încheiat proiectul nostru - cum era și normal - într-un cadru festiv, alături de profesorii școlii, de doamna directoare, de părinți și reprezentanți ai comunității locale. Ne-a plăcut foarte mult să fim „vedete”, să demonstrăm că...„și noi putem” iar felicitările primite ne-au demonstrat că eforturile, munca și răbdarea noastră nu au fost în zadar.

Această săptămână va fi, cu siguranță, una din amintirile dragi din viața de școlărel.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu