Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 6 octombrie 2023

CLR clasa I : Fișă de lucru A - E

 Școlăreii exersează cu mult succes scrierea literelor de mână. Deși scrierea literei E mare de mână ne-a cam dat bătăi de cap, exersarea în diverse contexte, prin exerciții variate și cu sarcini diferite, prin care se evită plictiseala sau rutina, am reușit să scriem ordonat și frumos această literă. În momentul formării silabelor, noi ne jucăm spunând că literele devin prietene și „se țin de mână”, deci le scriem legate. 

  • În cadrul lecției alocate literelor e, E am reușit să formăm silabe, cuvinte, dar și prima noastră propoziție

Ema e mama mea.

Ne-am jucat puțin cu ordinea cuvintelor în propoziție și am obținut:

Mama mea e Ema.

Tot acum ne-am familiarizat cu:

  • litera inițială mare la început de propoziție;
  • scrierea cu alineat
  • utilizarea punctului la finalul unei propoziții enunțiative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu