Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

duminică, 28 aprilie 2013

Crenguță de Paște

Chiar dacă nu este încă Paștele, nu strică să ne exersăm puțin talentul pentru a fi cât mai pregătiți atunci când vom roși ouă...adevărate! Iată ce a ieșit, lucrând cu migală și atenție:


Superb, nu-i așa?
A fost foarte simplu: dintr-un carton puțin mai tare (noi am folosit cartonul de la o cutie în care ni s-au adus alimentele) am creat mai întâi un șablon, pentru ca ouăle să iasă PERFECT! Apoi, folosindu-ne de șablon, am trasat conturul pe cartoane colorate. Fiecare din noi a ales oculoare preferată, puțin mai deschisă, astfel încât să fie vizibil ornamentul. Și am ornat cu carioci. Lucrând în echipă și disciplinat am finalizat repede lucrarea și-am avut timp și de-un cântecel... Dar asta-i altă poveste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu