Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 28 septembrie 2018

Dactilopictură: „Struguri copți în vie”

Zilele acestea, în cadrul lecțiilor de A.V.A.P., ne-am jucat și am descris modul de utilizare al materialelor de lucru. Avem pensule de diferite mărimi și acuarele de calitate (tip pastilă pentru că sunt mai ușor de folosit). Am descoperit împreună că fondul se dă mai ușor folosind o pensulă mai groasă, că detaliile sunt mai pronunțate dacă folosim, cu grijă, pensule de mărime mică și nu adăugăm prea multă apă.

Pe lângă toate acestea noi știm că putem folosi o mulțime de tehnici menite să ne ajute în demonstrarea talentului nostru de...artiști. Am folosit dactilopictura în redarea ciorchinilor de struguri.
În realizarea minunatelor noastre picturi am respectat următoarele etape:

  • cu pensulă groasă am pictat fondul folosind culori specifice anotimpului;
  • cu o pensulă subțire am trasat cu mare grijă linii orizontale și verticale. Am evitat, în realizarea acestei etape, folosirea în exces a apei. Pensula a fost scursă bine și înmuiată cu generozitate în  negru sau maro (în funcție de preferințe);
  • am udat pastila de culoare mov/albastru aplicând apă cu o pensulă;
  • am înmuiat degetul arătător în culoare și am ștampilat boabele de struguri frumos grupate în ciorchini.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu