Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 26 martie 2020

Școala de acasă

Cine ar fi crezut că școala poate fi distractivă și acasă? Sigur această perioadă o vom ține minte cu toții, fie că suntem profesori, părinți dar mai ales copii.



Sunt norocoasă să am alături de mine școlărei destoinici, dar și pe părinții lor minunați. Copiii sunt, în primul rând, oglinda părinților iar în ceea ce privește școlăreii mei, pot spune că-mi crește sufletul numai gându-mă la ei.
Chiar și așa, lucrând de acasă și stând acasă, toți școlăreii m-au făcut să fiu extrem de mândră și sunt sigură că și părinții lor sunt la fel.De aceea am hotărât să postez și aici câteva lucrări realizate de ei. Lucrările sunt realizate la AVAP cu tema „Lucrări realizate din figuri geometrice plane”:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu