Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 3 iulie 2013

Să alegem căruțul perfect!

Fie că sunteți la începutul sarcinii sau așteptați cu înfrigurare și emoție, zi după zi, ca ”minunea” să se întâmple, febra cumpărăturilor pentru micuțul sau micuța dumneavoastră vă încântă. Toată sarcina vă tot gândiți ce ar fi mai util, mai bun și mai ”folosibil” pentru bebele ce va veni pe lume. Oferta existentă pe piață, cu explozia de materiale prezentate, parcă nu vă ajută. Un sfat de la o mămică ”veterană”, trecută prin aceste momente de două ori, v-ar putea ajuta.
Iată ce am avut în vedere atunci când am cumpărat căruțul:


1. Să fie prevăzut neapărat cu landou. În primele luni de viață bebele a dormit corespunzător indiferent în ce moment îi era somn: afară, în parc, la umbra castanilor, în sufragerie, în timpul unei plimbări care(inevitabil) se prelungea;
2. Personal, am optat pentru un căruț fără sistem de legănare, mi s-a părut mai eficient în special în momentele în care, după un biberon de lapte, ne continuam plimbarea. Mișcarea naturală a căruțului era destul de ”legănată” pentru o burtică plină.
3. Neapărat să poată fi reglat sau ajustat treptat ca scăunel pentru vârste mai mari: semi-ridicat, apoi ridicat pentru vârsta când deja bebele stă în funduleț;
4. Am evitat căruțurile cu prea multe accesorii (gen coș, landou, scaun de mașină etc.) preferând să cumpăr piesele separat. Mie, personal, mi s-au părut mai rezistente și nu neapărat mai scumpe.
5. Am optat pentru un căruț dintr-un material mai ușor și să poată fi pliat cu o singură mână - gândiți-vă că veți avea destule momente când veți ține copilul în brațe și va trebui să pliați căruțul. Un ”test cu păpușa” drept bebe vă va ajuta;
6. Am ”cântărit” cât pot duce căruțul cu o singură mână. Este adevărat că eu locuiesc la etajul III,într-un bloc ce nu este prevăzut cu ascensor, dar nici distanța până la lift nu este de neglijat.
7. Nu uitați de ”buzunare”! În acestea veți putea duce în siguranță biberoane și tot ce este nevoie pentru ca în timpul unei plimbări să nu fie nevoie să faceți cale întoarsă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu