Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

sâmbătă, 21 februarie 2015

Fluturaș

 FOARTE SIMPLU DE REALIZAT!
 Ne-am tot gândit cu ce elemente noi să înveselim ferestrele clasei și am descoperit un model de fluturaș care, ajustat cu puțină imaginație, poate orna o fereastră sau chiar perdelele din clasă.
Iată ce am folosit:


ȘABLON
SURSA: de pe net
  • șablonul
  • foarfecă/cutter
  • două coli de culori diferite
  • lipici și...............RĂBDARE
    Din flutuiașul pe fond roz am tăiat formele interioare.....
    Am lipit formele tăiate pe fluturașul roșu, potrivind părțile cu grijă. Aceasta este partea care se va vedea de afară.


    Fluturașului roz i-am decupat aripioarele, dar nu de tot, doar până în dreptul corpului. Folosiți un cutter sau o forfecuță mică. Corpul l-am unit cu cel al fluturașului roșu. Aceasta este partea care se va vedea din interior.

    Am îndoit puțin aripile ca să imităm zborul fluturașilor.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu