Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

marți, 3 februarie 2015

Versuri pentru mama

În așteptarea primăverii și, implicit a zilei de 8 Martie, ne pregătim din timp și am început deja să „creionăm” primele noastre poezii. Nu ne este chiar ușor dar, uneori poate nu găsim rima potrivită sau versurile par stângace, dar cu răbdare și puțin ajutor credem că am reușit:


MAMA
Mult mi-e drag de-a mea mămică
Harnică-i ca o furnică
Toată ziua ne zâmbește
Mama noastră ne iubește.

De ni-i greu, ea ne veghează
Suntem triști, ne luminează
Sfaturi bune, multe are
Mama mea e ca o floare.

MAMĂ, TE IUBESC!
Mamă dragă, te iubesc,
Și, chiar de mai greșesc,
Tu cu drag mă ierți mereu
Mă iubești, o știu și eu!

Astăzi este o zi mare
Este acea zi în care
„La mulți ani” vrem să-ți urăm
Versuri să îți dedicăm
Și un cântec să-ți cântăm.

MAMA MEA
O vedeți pe mama, e o zână
Chiar din povești, cu ochi frumoși, privirea bună,
Ea știe să aline orice tristețe
Și știe să ne-ndrume, să ne-nvețe.

În părul ei am prins acum  o rază
De soare, și chipul îi luminează!
Și stele vreau să prind la gâtul ei
Iar la urechi i-aș pune ghiocei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu