Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

marți, 24 februarie 2015

Zâna Primăverii (lucrare în echipă)

În ultimul timp vremea capricioasă ne-a cam stricat planurile. Ploile ne-au obligat să ne petrecem pauzele mai mult în clasă, dar noi, ca niște școlărei inventivi ce suntem, am găsit imediat o activitate plăcută, constructivă, care să ne delecteze: am ornat rochița unei păpuși pe care am declarat-o Zâna Primăvara. Iată ce am reușit doar în două zile:






Cunoștințele noastre de croitorie nu prea ne-au ajutat, rochia este gen crinolină dar am încercat o soluție practică și simplă: am lipit cu scotch dublu adeziv frunze direct pe rochiță. O echipă decupa frunzele din hârtie creponată verde, alta lipea scotch pe rochiță, alții lipeau frunzele.




Am cooperat foarte bine, în special că fiecare dintre noi știe la ce activitate este priceput și totul începea să prindă o formă:

Am continuat și a doua zi activitatea cu mai mult spor. Ne doream o rochiță numai din frunze verzi:

Acum frumoasa zână ne întâmpină în fiecare zi în clasă:

Zilele următoare vom continua să ornăm rochița cu flori de primăvară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu