Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

sâmbătă, 2 mai 2015

A.V.-„Ceasul vremii”

Partea aceasta cu „întâlnirea de dimineață” și anunțarea condițiilor meteorologice de către „meteorologul de serviciu” este interesantă, distractivă și foarte eficientă, dar ne ocupa destul de mult timp... Așa că ne-am gândit să ne facem sarcina mai ușoară și, normal, cum puteam face acest lucru decât... lucrând în echipă. Ne-am organizat repede! Acum deja ne știm fiecare rolul de desenatori, decupatori, asamblatori... așa că „Ceasul vremii” (NU al vremurilor) a fost gata imediat:
Iată procedeul pas cu pas:


  • cercul este scos pe carton colorat - noi am preferat verde pentru că este primăvară;
  • am colorat imaginile imprimate pe hârtie albă; le-am lipit pe ceas;
  • am decupat „limba” și am aplicat-o pe un carton mai rezistent, apoi am decupat din nou, dar cu un cutter;
  • La panoul zilnic, limba ceasului este aplicată cu o pioneză ca să se poată roti.
    Cercul pentru imprimat pe carton colorat

    Îmaginile se imprimă pe hârtie albă, apoi se colorează

    Săgeata indică vremea zilnică!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu