Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

sâmbătă, 18 iulie 2015

Bentiță croșetată (foarte simplă!)

Vacanța mare este perioada potrivită pentru realizarea unor proiecte inedite. Zilele trecute, pe fondul nei plictiseli specifice zilelor de vacanță petrecute la bloc, am descoperit o pasiune mai veche, din copilărie: croșetatul. Nefiind neapărat o expertă a croșetatului, e clar că am căutat peste tot modele „very easy” și floricelele acestea mi s-au părut superbe și foarte ușor de realizat.Surpriza a venit din faptul că mi-au reușit imediat, fără să fiu nevoită să desfac și să refac modelul. Încântarea a fost așa de mare că am croșetat șapte flori.
Pentru a da utilitate proiectului, le-am cusut „discret” una de alta, alternând culorile după care le-am aplicat pe o bandă elastică și... iată!-am realizat o minunată bentiță.
Modelul dar și explicații pe înțelesul oricui  găsiți AICI






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu