Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

sâmbătă, 19 decembrie 2015

Felicitare de Crăciun cu brăduți

Am tot căutat modele de felicitări care să îndeplinească două condiții esențiale: să fie ușor de realizat și să implice cât mai puține materiale. O felicitare de maxim efect este cea pe care am denumit-o sugestiv „Felicitare cu brăduți” pentru că brăduții sunt cei care vor duce mai departe mesajele noastre, întrucât sunt prezenți în tema felicitării.
Pentru realizarea acestei felicitări am folosit:


  • carton roșu
  • carton verde
  • foarfecă
  • aracet
Deci avem nevoie de două cartoane format A4, unul roșu, altul verde:
 Cartonul roșu se pliază pe mijloc, întrucât va reprezenta „baza” felicitării:
 Cartonul verde se pliază în patru părți egale și se decupează patru brăduți identici:
 Iată și brăduții pe care îi vom lipi noi:
 Brazii se lipesc, rând pe rând, doar pe o ramură și se obține „o jumătate” de brăduț; opțional, ramurile se pot „bruma” cu alb pentru a da impresia de zăpadă:
 Deci cam așa arată brăduțul nostru:
 Pe fața felicitării am lipit trei brăduți cărora le-am răsucit crengile spre exterior cu ajutorul unui creion:
 Am imitat ninsoarea cu ajutorul degețelelor:
 Am lipit bradul în mijlocul felicitării:

Noi sperăm că v-am fost de ajutor dar, dacă aveți nevoie, veți găsi o explicație detaliată AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu