Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 25 august 2016

În vacanță: Transfăgărășan

Ador călătoriile... Îmi plac călătoriile scurte, dinamice, în care să mergi dintr-un loc în altul, să vezi și să aduni splendide amintiri. Întâmplător, am ajuns pe Transfăgărășan. Nu știam decât că traversează munții și că este splendid. Uneori savuram imagini pe internet, dar n-a constituit un obiectiv al vacanțelor mele, așa că nu l-am luat serios în calcul.
Dar...vorba ceea: nu era în calcul, dar era în drum... Drumul de la Sighișoara spre Curtea de Argeș duce chiar la Transfăgărășan. Nu voi uita senzația de „sus” dată de altitudine, Un reper turistic de luat în calcul. Dacă vreți să fiți cu capul în nori, aici aveți prilejul. Nu ne-a deranjat aglomerația unei zile de duminică pentru că, de câte ori ne opream în trafic, puteam savura peisajele ce se schimbau ca într-un decor bine realizat. În drumul nostru am putut distinge și câțiva turiști care „escaladau” însoțiți de un ghid. Mi-ar fi plăcut să pot încerca o astfel de experiență deoarece în mod sigur este net superioară admirației pe care ți-o exerciți din mașină.
















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu