Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

duminică, 4 septembrie 2016

Ne ocupăm de ornarea clasei!

Mai sunt 7 zile și începe școala!

Gata! Ultima săptămână o dedicăm ornării sălii de clasă. Încă de astăzi, fiind ziua de duminică ce dă startul, ne-am ocupat temeinic de realizarea primelor  materiale. Punctul de plecare a fost orarul sub forma girafei prietenoase. Am mai „prelucrat” puțin la modelul inițial și am hotărât să imprimăm patru exemplare din șablonul 1, iar separat - capul și ultima parte. Tot pentru ornare am pregătit și un clown care va aduce baloane cu regulile clasei, așa că am pictat deocamdată patru baloane. Cam atât pentru astăzi, dar avem planuri mult mai mari!








Iar mai jos avem modelele gata realizate. Le vom lipi pe coli de demicaton, le lăsăm toată noaptea la „îndreptat” sub câteva cărți groase și mâine vor fi primele elemente de decor în clasă:
Aici este girafa. Din marginile pictate cu maro vom decupa petele specifice.

Clown-ul l-am scos pe două coli A4

Am pictat și baloane pe care vor fi scrise regulile clasei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu