Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 28 octombrie 2016

Lumea vie într-o cutie: „Lumea apelor” (machetă clasa a IV-a)

Fiind ultima zi de școală înainte de vacanță, ne-am permis să ne distrăm puțin la ora de Arte vizuale/ abilități practice. Astfel, cu puțină imaginație și talent, dintr-o cutie goală am creat, la dimensiuni mult reduse, o machetă prin care să reprezentăm fascinanta lume a apelor. Lucrarea a fost realizată în echipă, deci treaba a mers foarte repede și rezultatul este spectaculos.
O parte a cutiei am folosit-o pentru a reda mediul acvatic, ca suport, iar cartonul rămas l-am folosit pentru crearea peștilor, caracatițelor, a plantelor marine de tot felul. Suntem foarte mândri de ceea ce am reușit să realizăm cu atât de puține resurse: cutia este ambalajul de la laptele primit săptămânal, iar cariocile și acuarelele le avem mereu la îndemână. În plus, am folosit foarfeca și scotch dublu-adeziv.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu