Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 12 octombrie 2016

MEM: Numere 0 - 7 (clasa I )

Astăzi am avut prilejul să-i cunosc mai aproape pe micii școlărei de la clasa I.
Întrucât programul doar o oră îmi permitea suplinirea colegei (în timp ce la clasa ce o am se desfășura ora de religie ) m-am „înarmat” cu un scurt desen animat foarte simpatic „Leul cel fricos” care i-a distrat pe cei mici și nu durează mult, așa că a putut fi folosit pe post de „spargere a gheții”. Astfel, într-o atmosferă mai degajată, am putut trece la lucruri mai „serioase”: recapitularea/consolidarea numerelor naturale 0 - 7. Normal că fișa primită amintește puțin de filmul vizionat și ne-a permis să ne amintim puțin de simpaticul leu crescut de o oaie. Cerințele fișei au fost „îmbogățite” și cu alte cerințe întrucât timpul s-a dovedit a fi suficient:

  • colorează al treilea miel din șir
  • încercuiește al șaselea miel 
  • La ex. 2= colorează cu verde cel mai mare număr etc.
La finalul lecției ne-am despărțit veseli și într-o atmosferă pozitivă:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu