Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 13 octombrie 2016

Țara natală. Însemnele țării

Dacă avem internet, de ce să nu-l folosim? Cei care muncesc și postează gratis munca lor merită respectul și mulțumirile noastre!

Potrivit activităților cuprinse în planificare, la Educație Civică vom discuta despre țara noastră și simbolurile ce ne reprezintă ca națiune și stat. Am încercat să realizez „la foc automat” un material cât mai atrăgător astfel încât discuțiile să devină antrenante, interesante și eficiente. De la bun început nu mi-am propus pregătirea unei fișe - deja avem destule fișe la materiile pentru care nu am primit manuale. Totuși, în căutare de idei și materiale, am găsit un excelent ppt. relizat de doamna învățătoare Lucia Bălan. Pe muzica lui Gheorghe Zamfir se derulează însemnele țării, simboluri și semnificație. Eu pur și simplu am căutat „Simbolurile României” prezentare ppt. și am găsit-o. M-a scutit de muncă și - oricum -nu cred că ar fi fost așa de reușită ca a doamnei învățătoare care a avut amabilitatea de a o împărtăși și altor colegi. Din respect pentru munca autorilor, întotdeauna păstrez numele autorilor chiar și în prezentările din clasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu