Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

sâmbătă, 15 iulie 2017

Familia Ariceilor se prezintă!

Pentru prima săptămână de școală a clasei pregătitoare am pregătit deja câteva materiale care, în „febra” caracteristică începutului de an școlar, îmi vor fi foarte utile.


Astfel, tot căutând idei de activități și materiale cu ajutorul cărora să imprim acestora o tentă relaxantă, de joc, am găsit o frumoasă poezie despre o familie de arici. Poezia se numește „„Un arici zis Plimbărici” - autoare Gabriela Gențiana Groza -  dar nu-mi este necesară decât prima strofă, cea în care sunt prezentați cei doi arici: domnul Aricel și doamna Aricuța:


În grădină a sosit
Într-un loc mai părăsit
O pereche de arici
Ca să caute furnici.
Dumnealui e Aricel
Iute foc ca un prâsnel
Dumneaei o Aricuță
Sprintenă și hărnicuță.

Versurile vor fi recitate în timp ce personajele - marionete confecționate pe frigărui - vor fi prezentate în fața clasei astfel încât toți școlăreii să le observe. În continuarea activității se pot folosi formule de salut și prezentare de genul:
Aricuța: Bună ziua, copii!
Copiii: Bună ziua!
Aricel (către unul din școlărei): Bună, școlărelule! Eu mă numesc domnul Aricel. Care este numele tău?
Școlărelul: Eu mă numesc D.
Aricel: Mă bucur să te cunosc! 
...................................................................................................................................................................





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu