Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 30 august 2017

Agenda mea de...profesor

Ca în fiecare an, la începutul școlii îmi achiziționez o nouă agendă. Nu este simplu acest lucru!
În orașele mici, pe rafturile celor câteva librării și papetării, stocul agendelor este epuizat. Cele care au rămas sunt, de regulă, cele care au fost refuzate, rând pe rând, de clienții aflați în căutare de agende utile și potrivite. Așa că achiziționarea unei agende la sfârșitul lunii august poate fi o mare provocare. O și mai mare provocare o reprezentau, de fapt, nevoia mea de a avea o agendă utilă, care să mă ajute în organizarea atâtor activități pe care le voi desfășura. Știu că, începând cu prima zi de școală, agenda mă va însoți peste tot, chiar și în excursii, chiar și în perioadele de vacanțe de peste an, așa că, în alegerea modelului, am încercat să mă ghidez după câteva repere:

  • să fie un model „ușor” : agendele copertate, cartonate sunt foarte elegante, dar destul de grele și inutile atunci când sunt purtate în geantă zi de zi;
  • să nu fie datată: anul școlar începe în septembrie așa că nu are rost să-mi notez ideile pentru data de 20 septembrie pe pagina datată ca fiind 15 ianuarie;
  • să fie de o dimensiune potrivită astfel încât să încapă în orice model de geantă voi purta la școală.
Așa am descoperit, la magazinul chinezesc, un model care mi s-a părut foarte potrivit. Agenda seamănă mai mult cu un caiet ceva mai gros, este nedatată dar are spațiu pentru notarea zilei/lunii/anului și are copertă de plastic ceea ce o va proteja de accidente neplăcute (într-un an am purtat ceva timp o agendă stropită - din greșeală - cu acuarele).
Acestea fiind spuse, nu-mi rămâne decât să încep .......ORGANIZAREA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu