Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

marți, 29 august 2017

Matematica - exerciții de recapitulare finală

Zilele trecute m-am trezit la școală cu câțiva școlărei... Surpriza a fost foarte mare cu atât mai mult cu cât ei vor păși, în această toamnă, în clasa a V-a!
Mai întâi au „inspectat” fosta lor clasă - ah! ce amintiri frumoase!- apoi au venit cu rugămintea să rezolvăm împreună câteva exerciții recapitulative. Astfel, spun ei, vor fi mult mai pregătiți atunci când vor începe prima lor clasă ca elevi de gimnaziu. Bineînțeles, deși m-au luat cumva pe nepregătite, am fost TOTAL de acord și, abandonând proiectul de care mă ocupam - respectiv amenajarea clasei - am început să ne reamintim împreună câteva noțiuni învățate în anii anteriori. Pentru început ne-am „jucat” puțin cu terminologia specifică matematicii, după care am rezolvat câteva exerciții. Pentru toți școlăreii care ar dori să exerseze puțin înainte de începerea școlii, postăm aceste exerciții:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu