Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 21 septembrie 2017

Fructe sau legume?

Astăzi am fost foarte ocupați să revizuim noțiunile pe care ni le-am amintit despre legumele și fructele de toamnă.
Am sortat legume/fructe, am format mulțimi cu un anumit număr de elemente, am clasificat după criterii date. La Arte vizuale ne-am dovedit măiestria de pictori și am pictat o farfurie plină cu fructe gustoase. În ajutor ne-a venit imediat o planșă pe care era printat următorul model:
Imediat am putut identifica elementele care nu se potrivesc cu restul planșei: porumbul, dovleacul și ghinda. Totuși, pentru ca planșa să fie reușită, am preferat să le pictăm, cu ajutorul culorilor potrivite, și pe acestea. Lucrările noastre au fost foarte reușite și am organizat prima noastră expoziție:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu