Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 18 octombrie 2017

Borcan cu murături (A.V.A.P.)

În fiecare zi de miercuri a săptămânii, în cadrul orei de opțional, obișnuim să lucrăm în echipă.
Astăzi am colorat, sortat, decupat legume pe care le-am așezat frumos în borcane și le-am pus la păstrare pentru iarnă. Cu acest prilej, în timp ce lucram, ne-am povestit, într-o atmosferă degajată, tot ce știm despre conservarea legumelor. M-a uimit discuția și faptul că școlăreii știau destul de multe amănunte despre prepararea diverselor conserve (murături, zacuscă, compot, dulceață etc) și au specificat importanța consumării acestora. Mulți au declarat că preferă zacusca și au enumerat tipurile de zacuscă preparate de mamele/bunicile lor.
Discuția a continuat, am vorbit despre toamnă, despre lunile acestui anotimp, despre cam tot ce știam și ne aminteam iar activitatea s-a încheiat cu un mini-concert în care am fredonat cântece de toamnă.
Modelul folosit de noi a fost acesta:

 Lucrările noastre finale au fost, bineînțeles, așezate frumos, ele alcătuind o mică expoziție chiar la intrarea în clasa noastră, acolo unde toți o pot admira:









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu