Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 26 octombrie 2017

Culori calde : „Focul lui Sumedru”(A.V.A.P.)

În zona noastră, în ajunul sărbătorii de Sf. Dumitru (în seara de 25 octombrie) se sărbătorește Focul lui Sumedru.
Nu există copil care să nu iubească această sărbătoare, iar în orașele mici sau în mediul rural acest eveniment are un farmec aparte. Școlăreii mei își planificau această seară încă de ieri, povesteau, din amintiri, cum au petrecut anii anteriori cu prilejul acestei sărbători, iar pe fețele lor se citea clar emoția. Astăzi, ca surpriză după evenimentul de aseară, ne-am povestit clipele petrecute în compania focului, au enumerat dulciurile primite, au mai strigat (pentru ultima dată în acest an) „Hai la Focul lui Sumedru/C-a mâncat lupul iedul!” și am pictat un minunat foc. Cu această ocazie ne-am amintit culorile calde și le-am combinat frumos pe planșa model. Ca fond, copiii au ales să folosească negru pentru că Focul lui Sumedru se aprinde după lăsarea întunericului. Focul a fost pictat astfel: baza focului cu roșu, la mijloc cu portocaliu iar vârful flăcărilor cu galben. Lucrările rezultate au fost deosebite și micile accidente prin care culorile întinau unele în altele au dat un farmec în plus focului pictat de copii.
Modelul de care ne-am ajutat în realizarea lucrărilor noastre a fost următorul:
Iar activitatea noastră este surprinsă în imaginile de mai jos :






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu