Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 3 noiembrie 2017

Litere și silabe: a, A, m, M, ma, am

Primele litere capătă ușor-ușor sens, le putem lesne asocia cu sunetul reprezentativ iar acum a venit timpul să le dăm sens legându-le în silabe.
M-am gândit că îmi va fi mai ușor să le printez pe rând în așa fel încât să nu mă aglomerez și să nu fie nevoie să sortez literele învățate de cele care urmează să le învățăm. Deocamdată m-am axat pe literele a, A, m, M și silabe compuse cu aceste litere: am, ma, dar putem forma și cuvinte: mama, Ama. Pentru ca materialul să fie mai ușor de manevrat, voi lamina jetoanele iar la tablă, pe post de stativ, voi folosi o cutie de bomboane goală, în care și țin aceste jetoane (deocamdată). Mă gândesc că, în timp ce unul din școlărei afișează o literă sau compune o silabă, ceilalți o vor scrie pe caiete. Prin urmare, literele și silabele folosite de noi sunt următoarele:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu