Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

luni, 6 noiembrie 2017

Ornăm litera A!

Această fișă poate fi folosită cu succes în activitățile de scriere/recunoaștere/denumire a literei A, fiind suportul pentru o activitate distractivă care va fi pe placul școlăreilor.

Fiecare școlărel primește câte o literă și denumește imaginile observate identificând sunetul inițial: a. Am optat să imprimăm patru litere pe o pagină deoarece literele noastre le vom lipi pe paginile cărții pe care o vom confecționa la sfârșitul acestei săptămâni (Săptămâna Altfel), dar aceste litere pot fi ulterior lipite și în caietul dictando sau pe cel cu foaie velină. În plus, literele astfel imprimate conțin imagini mai mici și mai ușor de colorat - am observat că școlăreii mei se plictisesc atunci când au de colorat imagini prea mari și prea multe...
Pentru ca activitatea să devină mai dinamică și să nu se refere strict la colorarea imaginilor, am indicat aleatoriu imaginea pe care o vor colora( Găsiți ardeiul și colorați-l! Câte silabe are cuvântul „ardei”? etc.).
spre finalul activității școlăreii au scris literele A și a după care am lipit imaginea frumos colorată pe o pagină de carte și alături au desenat obiecte care încep cu sunetul „a”.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu