Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

sâmbătă, 24 februarie 2018

Mărțișor ghiocel

Anul acesta, fiind în clasa pregătitoare, vom confecționa un mărțișor utilizând tehnici simple, însușite în cadrul orelor de A.V.A.P: un ghiocel.

Materialele de care aveți nevoie sunt la îndemâna oricui, așa că nu necesită un efort sporit în a le procura. Pentru confecționarea modelului de mărțișor la care ne-am gândit noi aveți nevoie de:
lipici
foarfecă
coală colorată de culoare roșie
coală colorată de culoare verde
coală albă
carioci

Pentru a obține un frumos ghiocel în formă de mărțișor, noi am procedat în felul următor:
am decupat, din coala albă, inimioare( pentru fiecare ghiocel avem nevoie de trei inimioare);

am colorat, cu ajutorul unei carioci, „vârful ” inimioarei și am aplicat, discret, punctulețe pe marginea fiecărei petale;

am pliat cele trei petale pe linia de mijloc;

am aplicat lipici pe o jumătate de petală;
am lipit petală pe petală;
am realizat baza mărțișorului din două dreptunghiuri de mărimi diferite: verde(mai mare) și roșu (mai mic)
am desenat, cu ajutorul unei carioci, codița și o frunzuliță;
am lipit ghiocelul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu