Lecție (video) explicativă+ exerciții și probleme însoțite de rezolvări
Ținând cont de situația în care întreruperea cursurilor a devenit inevitabilă, vreau să vin în întâmpinarea nevoii de învățare a elevilor mei și nu numai. Încerc, pe cât posibil, să pregătesc materiale variate care să suplinească absența copiilor din sala de clasă.Știu că acest lucru nu va fi nicicând posibil 100%, dar este, totuși, un efort atât din partea școlăreilor, cât și a mea personal. Prin urmare, intenționez să pun la punct o serie de înregistrări video cu explicații clare ale noțiunilor, astfel încât școlăreii să le poată viziona și înțelege. Aceste materiale video vor fi însoțite de fișe de lucru astfel încât copiii să exerseze și să-și consolideze cunoștințele și, în măsura în care acest lucru este posibil, lei voi oferi și modele de rezolvare.
Pentru început, la Matematică și Explorarea mediului, conform planificării, zilele acestea erau dedicate recapitulării noțiunilor și cunoștințelor despre înmulțire și împărțire. Aceste lecții „se întindeau” pe parcursul a trei zile, de aceea, după cum veți putea observa, materialul cuprinde un număr mai mare de exerciții pe care le prevăzusem să le rezolvăm atât în clasă, cât ți acasă, ca temă.
Exercițiile sunt cu un nivel mediu de dificultate astfel încât toți școlăreii să poată rezolva cu succes sarcinile.
Pentru început, o mini-serie a unor înregistrări cu noțiuni recapitulative. Am avut în vedere ca școlăreii să reamintească o serie de noțiuni învățate la lecțiile dedicate înmulțirii și împărțirii numerelor naturale în concentrul 0 - 100. Prin urmare, școlăreii vor recapitula terminologia specifică operațiilor de înmulțire și împărțire, își vor aminti modalitatea de efectuare a probei celor două operații; vor afla termenul necunoscut; vor rezolva probleme.
Toate explicațiile necesare am încercat să le concentrez în următoarele materiale:
Pentru recapitulare/exersare/consolidare școlăreii au primit deja spre rezolvare următorul material:
Pentru a se putea autocorecta, am pregătit mai jos patru fișe care conțin rezolvarea exercițiilor și problemelor de mai sus:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu