ARII DE ACTIVITATE
|
ITEMI OBSERVABILI
|
PUNCTAJ
|
||
1
|
2
|
3
|
||
INATENȚIA
|
1. deseori eșuează în a acorda atenție
detaliilor sau face greșeli din neatenție la temele de la școală
|
|||
2. deseori ate dificultăți în susținerea atenției la
sarcinile date sau la joacă
|
||||
3. deseori nu pare a asculta când i se vorbește direct
|
||||
4. deseori nu urmează instrucțiunile și nu reușește să-și
termine sarcinile primite
|
||||
5. deseori are dificultăți în organizarea sarcinilor și
activităților
|
||||
6. deseori evită sarcini care necesită un efort
intelectual susținut
|
||||
7. deseori pierde lucrurile necesare pentru sarcini sau
activități
|
||||
8. deseori este ușor de distras de stimuli
|
||||
HIPERACTIVITATEA
|
1. deseori agită mâinile și picioarele sau se răsucește pe
scaun
|
|||
2. părăsește locul de clasă sau se ridică de pe scaun fără
motiv
|
||||
3. deseori umblă dintr-un loc în altul
|
||||
4. se cațără sau aleargă
|
||||
5. deseori are dificultăți la joacă sau în angajarea în
activități libere în liniște
|
||||
6. deseori este pe picior de plecare sau acționează ca și
cum ar avea motor
|
||||
7. deseori vorbește excesiv
|
||||
IMPULSIVITATEA
|
1. deseori răspunde grăbit înainte de a se termina
întrebarea
|
|||
2. deseori are dificultăți în a-și aștepta rândul
|
||||
3. deseori întrerupe sau deranjează pe ceilalți
|
sâmbătă, 3 august 2013
Fișă de observare a copiilor cu A.D.H.D.
Alături de un medic specialist, am realizat această fișă de observare a copilului cu A.D.H.D. Un lucru esențial în diagnosticarea corectă este acela că acest model de fișă a fost completat de cei trei factori implicați: medicul, părinții și învățătorul.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu