Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 20 septembrie 2013

Ghicește animalul!(joc)

Acest joc l-am folosit în prima săptămână pentru a verifica și sistematiza cunoștințele dobândite de copii despre animalele sălbatice și domestice. Ei și-au exersat deprinderile de a stabili legături între cunoștințe, au clasificat în mod independent animalele după anumite criterii.


Materialul folosit: Într-un plic am pus jetoane care reprezentau animale domestice și animale sălbatice. Elevii au extras din plic câte un jeton pe care aveau sarcina de a-l colora folosind culorile potrivite.
După ce terminau de colorat veneau în fața clasei și descriau animalul reprezentat în jeton, fără a-l arăta colegilor. Ei ascultau descrierea, după care numeau animalul. Puteau cere și alte explicații (”Unde trăiește?” ”Cu ce se hrănește?”etc). Dacă nu ghiceau, elevul din fața clasei întreba: ”Vă dați bătuți?” și numea animalul în timp ce arăta jetonul.
         Ulterior am desenat pe două coli de flip-chart astfel: copaci reprezentând pădurea și o casă reprezentând ”ograda” iar elevii au lipit jetoanele, clasificând în animale domestice/sălbatice.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu