Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

duminică, 22 septembrie 2013

Pinocchio-mascota clasei

Școlăreii din clasa I sunt cu adevărat niște ștrengărei fără pereche: sinceri, deschiși, veseli și curioși din cale-afară. Tocmai de aceea am ales împreună mascota clasei ca fiind un personaj, pe cât de cunoscut, pe atât de îndrăgit de copii. Am găsit și o poezie despre Pinocchio pe care școlăreii au memorat-o cu multă plăcere!




                                  Pinocchio 

                                               de Teodor Munteanu

L-a-nceput am fost o cioata
Dar taticul meu tamplar
A stiut sa ma ciopleasca
Sa ma faca baetan.


Daca spun o minciunica
Nasu-mi creste imediat
De aceea sunt celebru
De atat amar de veac.


Am facut prostii o mie :
De la scoala am fugit
Am vandut abecedarul
Si-am vrut sa ma bag la circ


Mai ,mai mai ca sa ma bage
Omu-acela ros pe foc
Am scapat ca prin minune
Zau ca am avut noroc.


Ba mi-a dat si vreo cinci galbeni
Dar hotii m-au talharit
Acum sunt baiat cuminte
De prostii m-am lecuit.


Zana buna din poveste
A fost salvatoarea mea
Prietenul meu greierasul
Imi va sta alaturea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu