Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

luni, 23 septembrie 2013

Pinocchio-colorăm împreună!

Vi-l amintiți pe Pinocchio? Este mascota noastră, a clasei I. Astăzi am dovedit că știm să lucrăm în echipă, să fim disciplinați și am obținut cea mai frumoasă mascotă a clasei care s-a pomenit vreodată!
Vă spunem și vouă cum am procedat:
MATERIALE FOLOSITE: un camion de jucărie (obligatoriu cu remorcă); plic, jetoane cu imaginea lui Pinocchhio;
Cum ne-am jucat?Iată:

  • doamna a adus camionul surprizelor în clasă
  • pe mesele așezate în semicerc noi l-am plimbat, din mână în mână, cu grijă ca să nu se răstoarne;
  • când a ajuns la ultimul școlărel, am întrebat:Cine a sosit?-UN CAMION! Ce fel de camion?- UN CAMION SPECIAL! Ce aduce el? -O SURPRIZĂ!!!!!!!
  • Doamna ia plicul, îl desface și trece pe la fiecare școlărel să ”aleagă” o surpriză - un jeton cu Pinocchio;
  • Școlăreii au misiunea deosebit de importantă de a-l colora;
  • Cât noi suntem concentrați cu treaba, iată că pe tablă doamna lipește o imagine A4 cu Pinocchio;
  • Pe rând, școlăreii ies la tablă și colorează cu carioci imaginea lui Pinocchio: unul colorează pana de la pălărie, altul fundița de la gât, doi au împărțit sarcina: unul un pantof, celălalt alt pantof etc...
         A FOST DISTRACȚIE PE CINSTE ȘI AVEM O MASCOTĂ DOAR A NOASTRĂ!!!!!
                       Încercați și voi! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu