Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

marți, 5 mai 2015

C.L.R.-„Biletul”


Oricât am avea parte de „prelegeri” din partea tuturor că materia s-a „aerisit” și este mai „ușoară”, eu rămân la convingerea mea: este multă, înghesuită, cu multe amănunte... Dar timpul nu stă pe loc, oricât am vrea, așa că e o utopie să crezi că-ți vor veni mereu idei noi, că poți zilnic să-ți planifici ideile sub formă de joc, astfel încât activitatea de învățare să fie plăcută, interesantă, captivantă iar elevii să rețină cu ușurință noile noțiuni.

     Astăzi aveam planificat „BILETUL” iar activitatea desfășurată a fost una tip „inspirația momentului” pe care am scris-o efectiv în timpul orei de Limbă străină, când eu am așa-zisa „oră liberă”. Noroc că era tuș la imprimantă!(se mai întâmplă accidente!)

IATĂ CUM A FOST (VARIANTA PE SCURT):


  • Mi-am pus telefonul să sune în jur de ora 09...și ceva, calculând cam cât timp îmi ia să verific tema;
  • Am „răspuns”(închis alarma) și am dezvoltat un dialog imaginar cu vecinul meu, Matei, elev în clasa aII-a, care uitase să o anunțe pe bunica de  faptul că va întârzia - avea o competiție de șah la școală și ar fi dorit să participe; vorbesc cu el, îl calmez, îi spun să sune la bunica, inventez că bunica nu mai are cartelă etc....sugerez să-i lase un bilet.
  • Îi mai BLA-BLA puțin și.... le arăt biletul!(sunt isteți-au realizat că i-am păcălit puțin, dar au intrat în joc, știind că va fi interesant)
Am povestit ceva și de Aniela.... numai așa, ca să fac trecerea și a urmat a doua sarcină, imprimată pe verso:



Cine a terminat repede și corect a avut de răspus la o ghicitoare:

Unde sunt?

Eu sunt scris  pe scurt, de fel,
Sunt lăsat pe frigider,
Eu le spun, celor grăbiți,
Unde pot fi toți găsiți,
Acum stau înghesuit,
Într-un colț împăturit
Dacă primul mă găsești
Îți permit să mă citești!


ȘI BILETUL DIN COLȚUL CLASEI ERA ACESTA:


Așa am jucat două jocuri împreună: Mi-e poftă de...(ei m-au învățat) și Rațele și vânătorii-îl știam toți.
SPER CĂ V-A PLĂCUT IDEEA!!! Astăzi, la noi în clasă, a fost mare veselie și sunt sigură că toți copiii s-au lămurit  ce reprezintă biletul. Sinceră să fiu, mi-ar fi plăcut să am timp să aplicăm puțin și scrierea de e-mail dar.... DUPĂ EVALUARE

P.S. După toată această distracție cu bilete și jocuri, am participat activ și la M.E.M. -„Unități de măsurat masa corpurilor”




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu