Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

marți, 5 mai 2015

Eu am poftă de... JOC

Jocul reprezintă pentru copil a doua sa natură. Vremurile se schimbă..jocurile sunt altfel. Am învățat alături de copii acest joc și... m-au surprins. Jocul nu are reguli agresive, e foarte calm și „așezat”, joc pe care ni-l dorim în pauze... Copiii se distrează, jocul continuă și...nu e risc de accidente!
Încă de ieri vremea dădea semne că se va îndrepta iar astăzi a fost un timp minunat, numai bun pentru joacă în curtea școlii. Ce jocuri am jucat?

Jocul Eu am poftă de..... este ușor de organizat, are reguli simple și l-a putut juca și Teo care are mâna luxată (un mic accident cu rolele, acasă). La acest joc pot participa oricât de mulți jucători. Este nevoie de o bandă de elastic și....voie bună.

Jucătorii se așează în cerc, ținând cu un picior banda de elastic astfel încât să formeze un cerc.
În ordine, ei spun pe rând„Am poftă de...sarmale; ciocolată; banane” sau pot numi obiecte necomestibile: „Am poftă de....iarbă, copaci, creioane, pietre” Dacă se numește un obiect necomestibil, jucătorii dau drumul elasticului. Copilul care rămâne prins de elastic este eliminat.Dacă alimentul este comestibil, nu se dă drumul benzii de elastic. Copilul care dă drumul, din greșeală, benzii de elastic este eliminat.
Jocul este atractiv și este liminat complet pericolul de accidentări!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu