Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

duminică, 28 august 2016

În vacanță: Lacul Vidraru

Îmi pare bine că această vacanță a reprezentat un bun prilej pentru a ajunge la Lacul Vidraru. Odată ajunși, nu am pierdut prilejul de a ne plimba cu vaporașul. Prețurile sunt modice (15 lei copii, 20 lei adulți) iar plimbarea durează în jur de 30 min. Noi am ajuns într-o zi de miercuri, ceea ce a reprezentat un mare avantaj pentru că nu am avut ocazia să cunoaștem aglomerația zilelor de week-end. Așa că ne-am „pricopsit” cu un mini-vaporaș cu o capacitate de maxim 10 persoane, un vaporaș cochet și foarte elegant, iar domnul care ne-a însoțit era dornic de o conversație, ca mai toți oamenii întâlniți la fața locului. Avantajul acestui vaporaș a fost că am putut avea intimitate și am aflat lucruri noi și interesante cum ar fi:


  • lacul se află la 830 m înălțime față de nivelul mării;
  • construcția lacului a durat vreme de cinci ani;
  • Lacul Vidraru este un lac de acumulare construit pentru producere de energie electrică, irigații și prevenirea inundațiilor;
  • adâncimea maximă a lacului este de 155 m.
Plimbarea a fost relaxantă și foarte plăcută iar peisajele nu puteau fi decât mirifice. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu