Adunarea și scăderea numerelor naturale până la 1 000 000
Știm fiecare dintre noi munca pe care o depunem atunci când este vorba să concepem un test de evaluare, cu precădere când este vorba de un test de evaluare la sfârșitul unei unități de învățare.Trebuie să ținem cont de modalitatea în care dozăm gradul de dificultate al exercițiilor, să punctăm fiecare item evaluat în mod corespunzător, să concepem subiectele astfel încât ele să reflecte în mod real achizițiile intelectuale ale copiilor.
După toate acestea, urmează munca minuțioasă a corectării. De regulă, lecția prevăzută pentru rezolvarea testului de evaluare este întotdeauna urmată de o lecție în care revizuim și analizăm rezultatele, astfel încât să avem, împreună, o viziune de ansamblu a noțiunilor dobândite. Tocmai de aceea, chiar dacă presupune o muncă în plus, întotdeauna conceperea unui test de evaluare este urmată obligatoriu de rezolvarea sa. Având testul rezolvat, corectarea se realizează mult mai rapid iar școlăreii primesc destul de repede testele spre a fi analizate:
Test mate partea I |
Test mate partea II |
Rezolvări partea I |
Rezolvări partea II |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu