Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 22 iunie 2017

În vacanță mergem regulat la sală!

De ceva vreme un gând îmi tot dădea târcoale: sunt bătrână? De la simplul fapt că îți trece prin cap un asemenea gând și până la o oarecare obsesie nu e decât un pas. Așa că, pe nesimțite, gândul a devenit acel factor care-mi producea neliniște...
M-am tot „admirat” în oglindă, am remarcat mai multe fire albe de în păr de existența cărora nu știam, uneori, dimineața, după o noapte de insomnie, apăreau inesteticele cearcăne pe care le urăsc!!!!!! În plus, sunt o persoană comodă, care nu prea iese din casă decât dacă este neapărat nevoie, iar statul în casă accentuează senzația că ți-ai ieșit din ritm.
Săptămâna trecută am spus STOP. Mi-am cumpărat un corector pentru zona ochilor, m-am tuns și m-am vopsit și am găsit soluția de a ieși din casă pentru o activitate plăcută și relaxantă: merg la sală. Avantajul orașelor mici și fără perspectivă este că abonamentul la sală este foarte ieftin. Așa că, timp de o lună, am avut abonament complet - la sala dotată cu aparate specifice unei săli de fitness, dar am participat și la programe gen tae bo, step, cardio, zumba. Astfel am putut să-mi aleg ceea ce mi se potrivea cel mai bine: zumba. De două ori pe săptămână, timp de o oră, reușesc să mă detașez de toate problemele și petrec un timp doar pentru mine. E muzică, e dans (oarecum) și mă simt mult mai în formă. Colegele din echipă sunt O.K., nu au intenții de socializare - aproape nu ne știm numele - au toate aproximativ vârsta mea, așa că este perfect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu