Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

sâmbătă, 5 august 2017

Litera F (mare de tipar)

Fișa conține mai multe imagini a căror denumire reprezintă cuvinte care au sunetul inițial „f”.
Materialul vine în sprijinul atât al elevilor, cât și al cadrului didactic, în vederea desfășurării cu succes a unor activități de genul: recunoașterea unor cuvinte al căror sunet inițial este sunetul „f”; despărțirea cuvintelor în silabe; alcătuirea unor enunțuri simple pe baza imaginilor observate; colorarea imaginilor; scrierea literei F (mare de tipar) pe liniatura specifică; conturarea literei F (mare de tipar) pe spațiul punctat.
Pentru a imprima activității o notă veselă și cât se poate de relaxantă, în desfășurarea activității pot fi citite/recitate și următoarele versuri ale poeziei „Foca” scrisă de Alexandru Plăcintă:

Frățiorul meu cel mare
Într-o zi, știți ce mi-a spus?
-Nu-i pe lume întrebare
La care să n-am răspuns!

L-am crezut, că doar e frate,
Cărți o mie a citit
Și-l întreb să-mi spună, poate:
-Dar de focă ai auzit?

-Este un animal cuminte,
Într-o clipă mi-a răspuns.
Iar la circ, mi-aduc aminte
Că ținea balonul sus.

-Nu cădea pe aripioare?
Îl întreb iscoditor.
-Păi, ea dragă frățioare
Îl ținea pe botișor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu