- Unde se ducea melcul?
- De ce dorea tata melc să-și dea fiul la școală?
- Voi ce credeți, este importantă școala? De ce?
- Ce obiecte credeți că a luat cu el de acasă?(ghizdanul)
- Ce credeți că avea melcul în ghiozdan? (penarul)
- Ce se află în penar? (școlăreii enumeră obiectele aflate în penarul lor)
- Cine poate să îmi arate un creion colorat roșu? Dar verde?
- În ce poziție se află creionul verde? (se indică poziția verticală)
- În ce poziție se află creionul roșu? (se indică poziția orizontală)
Școlăreii au misiunea de a-l ajuta pe melc să ajungă mai repede la școală. Pentru ca această dificilă misiune să fie îndeplinită cu succes, ei trebuie să îndeplinească următoarele sarcini:
- să traseze cu carioca albastră picăturile de ploaie;
- să coloreze cu verde creioanele aflate în poziție verticală;
- să coloreze cu roșu creioanele aflate în poziție orizontală;
- să traseze pe liniatură, cu ajutorul creionului, linii verticale.
La finalul activității se verifică modul de lucru al școlăreilor și, pentru că au fost atenți și și-au îndeplinit corect sarcinile, vor cânta împreună cântecul „Melcul cu rucsăcel”AICI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu